Piekarnia Kisała

Polityka prywatności

I. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego prowadzonego przez Kisała Sp Jawna, dostępnego pod adresem internetowym [www.piekarniakisala.pl] (dalej: Sklep).
  2. Właścicielem i operatorem Sklepu jest Kisała Sp Jawna z siedzibą główną:
    • Kraczkowa 1571, 37-124, Podkarpacie
    • NIP: 8151810936,
    • REGON: 389416822
    • KRS: 0000910383
    • Telefon: (+48) 790 898 505
    • E-mail: piekarniakisala@gmail.com
  3. Kontakt ze Sprzedawcą możliwy jest za pośrednictwem e-maila lub telefonu podanego powyżej.

 

II. Definicje

  1. Klient – osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna, która korzysta ze Sklepu, w tym składa zamówienia.
  2. Sprzedawca – Kisała Sp Jawna, prowadząca Sklep internetowy.
  3. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży produktów oferowanych w Sklepie.
  4. Regulamin – niniejszy dokument określający zasady korzystania ze Sklepu.
  5. Konto – oznacza indywidualne konto Użytkownika w Serwisie, gromadzące dane Użytkownika, który zarejestrował się w Serwisie oświadczając, że zaakceptował Regulamin, umożliwiające składanie Zamówień.
  6. Użytkownik – oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nie będącą osobą prawną, która dokonała poprawnej rejestracji w Serwisie i uzyskała dostęp do Konta.

 

III. Zasady korzystania ze Sklepu

  1. W celu korzystania ze Sklepu, Klient powinien posiadać urządzenie z dostępem do Internetu oraz przeglądarką internetową.
  2. Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z przepisami prawa, Regulaminem oraz dobrymi obyczajami.
  3. Podanie prawdziwych i kompletnych danych osobowych jest niezbędne do realizacji zamówienia.

 

IV. Składanie zamówień

  1. Zamówienia w Sklepie można składać 24 godziny na dobę, przez cały rok.
  2. W celu złożenia zamówienia Klient dodaje wybrane produkty do koszyka, wypełnia formularz zamówienia i akceptuje Regulamin.
  3. Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma e-mail potwierdzający przyjęcie zamówienia.
  4. Umowa sprzedaży zostaje zawarta w momencie otrzymania przez Klienta potwierdzenia zamówienia.
  5. Sprzedawca ma prawo odmówić przyjęcia Zamówienia, w następujących przypadkach::
    • artykuły są niedostępne w magazynie Sprzedawcy,
    • pojawiły się zdarzenia losowe, na które Sprzedawca nie miał wpływu.
  6. Dostępność produktów jest podawana na stronie produktu i oznaczona jako „Na stanie” (produkt dostępny) lub „Brak dostępności” (produkt niedostępny). 
  7. Zamówienia można składać wyłącznie na produkty oznaczone jako „Na stanie”. Produkty oznaczone jako „Brak dostępności” nie są dostępne do zakupu.

 

V. Płatności

  1. Klient może wybrać jedną z dostępnych form płatności:
    • Przelew na rachunek bankowy tradycyjny,
    • Płatność przy odbiorze,
    • Szybkie płatności online (Przelewy24).
  2. Wszystkie ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i wyrażona jest w złotych polskich.
  3. Koszty dostawy są doliczane do ceny produktów i podawane podczas składania zamówienia.
  4. W sytuacji odmowy realizacji Zamówienia, kwota uiszczona tytułem ceny Artykułu oraz innych usług podlega zwrotowi na konto bankowe Klienta.

 

VI. Dostawa

  1. Dostawa produktów realizowana jest na terenie Polski.
  2. Produkty są dostarczane za pośrednictwem firm kurierskich lub transportem własnym Sprzedawcy.
  3. Szczegółowe informacje na temat dostępnych metod dostawy, kosztów oraz przewidywanych terminów dostawy znajdują się na stronie wysyłka. Dokładny koszt dostawy jest wyświetlany w koszyku podczas składania zamówienia, w zależności od wybranej metody dostawy.
  4. Czas realizacji zamówienia może się różnić w zależności od wybranej metody dostawy, lokalizacji oraz dostępności produktów i jest zgodny z informacjami podanymi na stronie wysyłka.
  5. Klient zobowiązany jest do sprawdzenia stanu przesyłki w momencie jej odbioru.

 

VII. Prawo odstąpienia od umowy

  1. Klient, będący konsumentem, ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru, bez podania przyczyny.
  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Klient powinien złożyć jednoznaczne oświadczenie na adres e-mail: piekarniakisala@gmail.com.
  3. Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy na adres: Kisała Sp Jawna, Kraczkowa 1571,37-124 Podkarpacie.

  4. Koszty zwrotu towaru ponosi Klient.

 

VIII. Reklamacje

  1. W przypadku stwierdzenia wad produktu, Klient ma prawo do złożenia reklamacji.
  2. Reklamacje należy zgłaszać na adres e-mail: piekarniakisala@gmail.com lub pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy.
  3. Reklamacja powinna zawierać opis wady, datę zakupu oraz preferowany sposób rozwiązania sprawy.
  4. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie do 14 dni od jej otrzymania.
  5. W przypadku uznania reklamacji, Klient może otrzymać zwrot pieniędzy, wymianę produktu lub jego naprawę.

 

IX. Ochrona danych osobowych

  1. Dane osobowe Klientów są przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności oraz obowiązującymi przepisami prawa.
  2. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej na stronie Sklepu.

 

X. Postanowienia końcowe

  1. Regulamin jest dostępny na stronie internetowej Sklepu.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie. Zmiany obowiązują od chwili ich opublikowania na stronie Sklepu.
  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.